Tentang Aku.....

My photo
♥ Lahir pd 20 February 1979 ♥ Mudah mesra tp sensitif ♥ Orang Serawak, Berdarah campuran Malay + melanau + iban ♥ DAH KAWIN DA. Dan di kurniakan 2 org hero.Syukur alhamdulillah. ♥ Suka akan muzik, seni dan fesyen ♥ Suka mkn dan mkn...dan mkn ♥ Suka main masak2. ♥ Suka Berkebun (peminat tegar bunga Ros) ♥ Suka bergambar dan main pesbuk. hahahha....

♥Kengkawan cayangku♥

Mesej dari kamek untuk kitak....

Friday, December 1, 2006

teruja

WATCHAAAAAAAAA ~ ~

wah....wah...this is 1st time aku berjinak2 dengan benda yg nama nya blog nih.....kot2 org kat luar nun....mmg dah berlambak bermain blogger2. tul tak??? but, at least aku dah try than i DIDN'T try every single words pun. heeeeeeeeee...

so, today is 01st DECEMBER 2006. aku TERUJA nak buat blog nie pun bukan pa....yelah...saja jer nak release my mood boring yang kekadang datang ngan TIBA2. Lagipun kat newspaper will expect ekonomi down..erm..harap2..our can solve this virus of economy. dapat2 macam pak Mahathir dlu kan best....time tue.....aku dlm form 6...1998...gawat banget tuh....but in that time, we have our PM...Dr.Mahathir Mohamad (Singa Asia) kekuatan otak our PM as a master mind termasuk dengan rakyat Malaysia (<---kita2 nie la...jgn lupa) kita di Malaysia tak terasa sangat sakit nya caused of that economy crisis. klu tak.....huh, cant say anything..pasti dah Malaysia nie tergadai. huuhuuhuhu....salute pak Mahathir. cewahhhhhhh...

owh..ya, pasal apa aku nak register blogger nie..caused yelah...nak advertise klu2 ada bizness nak d advertise kat dlm blog nie nanti. tue...dlm plan la pwen... yg penting nak ada sesuatu nie kita harus ada niat (nawaitu) skali la...dengan plan yg kita angan2 kan.

blog nie sebagai bahan utk meng"advertise"kan apa yg aku nak bikin bizness. apa2 pun.......sesiapa yg sudi sila????????????? Itu pun kalo adO!

APA2 PUN..........................

LAYANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.......

No comments: