Tentang Aku.....

My photo
♥ Lahir pd 20 February 1979 ♥ Mudah mesra tp sensitif ♥ Orang Serawak, Berdarah campuran Malay + melanau + iban ♥ DAH KAWIN DA. Dan di kurniakan 2 org hero.Syukur alhamdulillah. ♥ Suka akan muzik, seni dan fesyen ♥ Suka mkn dan mkn...dan mkn ♥ Suka main masak2. ♥ Suka Berkebun (peminat tegar bunga Ros) ♥ Suka bergambar dan main pesbuk. hahahha....

♥Kengkawan cayangku♥

Mesej dari kamek untuk kitak....

Tuesday, May 18, 2010

18th May 2010

Hye semua...........

Nie ho ma? cewahhhhhhhhhh.....speaking chinese le plak kan? Harap korang dalam condition yang sihat banget. Tak sihat pun buat2 sihat jer.

Urm, today aku nak khabaQ kat korang yang aku dah lewat datang haid/period hampir sebulan. Aku miss period last month (April). Until today....still lum period. Urm..........

ADAKAH INI BERITA BAIK BUAT AKU SUAMI ISTERI????

huhuhu..........dah bermacam2 soalan yang bermain di kapla otak gue nie. Yang pasti cuma jawapannya BETUL atau TIDAK! huhuhu...


Mana tau....doa kami sebelum ini...dikabulkan oleh Allah yang Maha Esa. *crossing fingers*

After discuss, aku & hubby sebulat sora nak buat urine test kat klinik. urm...bukan apa aku nak buat urine test kat klinik even kat umah dapat kan?? coz, dulu kan aku penah preggy...terlampau excited buat urine test kat umah then dapat p+ve result........huh.....last2 hampa. Miss abortion la plak. Dah bukan rezeki kami nak timang baby last year (2009) . Survay punya survay....akhirnya kami memilih klinik private biasa iaitu klinik Yee. Bukan apa tak nak check kat gomen...coz yang pertama dulu...nurse check agak kasar sikit (bukan semua nurse di gomen igitu yek..jgn salah paham, maybe nasib aku ari tue tak baik ) & tiada kemudahan scan. Yang diaorang buat cuma urine test. So, aku tak nak SEJARAH BERULANG KEMBALI.

Macam mana lah keadaan pemeriksaan esok ya? Gi mana lah result nya, nanti???! Huh, berdebar2 jugak nak dengar . Ya Allah swt...khabarkan kami berita gembira esok. Amin Ya Rabbal Alamin. (sejuk2 dah urat sendi aku nih...huhuhu

So, guys..........continue with the next episode. Mode berdebar ON! Titun pun tak lena nih...

No comments: