Tentang Aku.....

My photo
♥ Lahir pd 20 February 1979 ♥ Mudah mesra tp sensitif ♥ Orang Serawak, Berdarah campuran Malay + melanau + iban ♥ DAH KAWIN DA. Dan di kurniakan 2 org hero.Syukur alhamdulillah. ♥ Suka akan muzik, seni dan fesyen ♥ Suka mkn dan mkn...dan mkn ♥ Suka main masak2. ♥ Suka Berkebun (peminat tegar bunga Ros) ♥ Suka bergambar dan main pesbuk. hahahha....

♥Kengkawan cayangku♥

Mesej dari kamek untuk kitak....

Wednesday, January 27, 2010

Hang Out at Micheal Steamboat & bbq

YAHOOOOOOOOO......today aku dating with my BFF cik debbie a.k.a DJ dee. Geng aku yang sorang nie kira ala2 geng keras aku la jugak. Tambah2 lagi kami nie satu opis. Apa lagi....+/- SATU KAPLA ler jadi nya...ahahahaaaaaa...

Ok nak dijadikan cerita....geng aku nie tadi...mmg KING OF MAKAN2! Bukan dia aje....AKU PUN MERANGKAP ACTING RAJA MAKAN! perghh....nak MAMPUS tak MAKAN??

ok....KALI ini kami memilih untuk menyerang MICHEAL STEAMBOAT...belakang boulevard mall tue. Restoran itu milik sepenuhnya org cina. Tapi...dia NOTIS kat depan restoran dia tue...."SERVE NO PORK" kira - kira..dia nak invite sekali org muslim makan kat c tue la yerk?? So, aku TANPA WAS - WAS...setuju nak TRY TEST....menu steamboat kat restoran itu. Ini kami punya kira2 mcm KRONOLOGI la yer........
*
*
*
SCROLL DOWN <:-P
*
*
*
4.30pm - BALIK KEJA



sempat lagi posing doe........<:-P




6.30pm - Aku budak yang cergas & aktif...seperti yang dijanjikan dah berada di CIMB. Focal point KAMI. Sambil tunggu Cik DJ Dee nie berkemas...coz, rumah dia tak jauh dari tempat tue. Aku pun berposing sakan dalam keta!




7pm - Nearly jam 7pm....WE MEET THERE @ MICHEAL STEAMBOAT. Nie hah...aku upload kat korang pic2 kami melahap / berposing di restoran berkenaan. Perut jangan cerita....bagai NAK MAMPUS!!!:-&

Photo - photo ini menceritakan semuanya: -

Pic2 yang kita ambik time @ micheal steamboat & BBQ restaurant. Let's CHECK IT OUT,dude......


PIC 1




PIC 2




PIC3



PIC4




*Actly....byk lagi pics time melahap tue..tp, dlm blog mana lah nak upload byk2 kan? mcm ALBUM ler plak....=))

After kekenyangan....here i give how many rating for that restaurant: - 3.5/5 & my comment: -
Nice place for sapa2 KAKI MAKAN! I TAK LARAT!!

No comments: