Tentang Aku.....

My photo
♥ Lahir pd 20 February 1979 ♥ Mudah mesra tp sensitif ♥ Orang Serawak, Berdarah campuran Malay + melanau + iban ♥ DAH KAWIN DA. Dan di kurniakan 2 org hero.Syukur alhamdulillah. ♥ Suka akan muzik, seni dan fesyen ♥ Suka mkn dan mkn...dan mkn ♥ Suka main masak2. ♥ Suka Berkebun (peminat tegar bunga Ros) ♥ Suka bergambar dan main pesbuk. hahahha....

♥Kengkawan cayangku♥

Mesej dari kamek untuk kitak....

Friday, January 15, 2010

Kau begitu Sempurna

Hye ols....

Sowi, lama dah tak update blog. Agak bz sikit. Today tulis blog pun..bukan apa..saja jer nak In Loving Memories....my late father punya besday. huhuhu....Even, arwah tak sambut besday mcm dolu2 lagi...tp, bagi aku....aku masih lagi suka mengingati tarikh KERAMAT dalam idup aku. They r MY LOVE :x, dude! Tiada sapa yg boleh menjadi galang ganti mereka dihatiku.

15th of January, itulah hari kelahiran arwah ayahku. Dulu, setiap kali besday arwah....mesti kami adik beradik celebrate dengan penuh suprise (wpun, tak la sesuprise mana :P8-})....urm waktu itulah,kami adik beradik berusaha collect $ untuk beli kek & present besday untuk arwah ayah. Huh, best banget. Sekarang dah takda ayah....tarikh2 KERAMAT itu berlalu begitu saja. Kalau...dah di kenang sangat pun, bikin jiwa & mood hancussss....uwa...uwa..:((.

Doaku...Semoga roh bapak aku di alam barzakh di tempatkan bersama - sama orang yang disayangi Allah swt. Sejahteralah bapakku disana. Amin Ya Rabbal Alamin.

R.I.P

No comments: