Tentang Aku.....

My photo
♥ Lahir pd 20 February 1979 ♥ Mudah mesra tp sensitif ♥ Orang Serawak, Berdarah campuran Malay + melanau + iban ♥ DAH KAWIN DA. Dan di kurniakan 2 org hero.Syukur alhamdulillah. ♥ Suka akan muzik, seni dan fesyen ♥ Suka mkn dan mkn...dan mkn ♥ Suka main masak2. ♥ Suka Berkebun (peminat tegar bunga Ros) ♥ Suka bergambar dan main pesbuk. hahahha....

♥Kengkawan cayangku♥

Mesej dari kamek untuk kitak....

Thursday, October 25, 2012

Hari kedua bersama tetamu kami

hye...HELLO...my dear semua. Pa kabar korang? harap sihat2 semua hendaknya.

Entry kali nie masih lagi berkisar tentang lawatan tetamu ke umah kami. hik3x....tetamu tue tak lain tak bukan....my hubby punya kazen. hehehe...dia datang ke sini pun nak attend interview. nie la pestaim dia ke Miri. Sayang sungguh....time dia ke sini...kami laki bini keja. tak ambik cuti pun. kalau time public holiday...bukan kah senang kami nak bawak2 dia mengelilingi bumi Miri yang kecik jer sebenarnya. hahahhaha....

so, seperti biasa....kalau ada tetamu...ada la menu2 masakan yang aku nak hidangkan utk mereka. Melayan tetamu dengan baik itu perkara yang disukai Rasulullah...wokey. heeeeeee...

Malas nak tulis pepanjang entry kali nie. korang layan pic mknn nie jer la kay..

sayur labu goreng tumis udang kering. meriah betul guna udang kering kerana stock yang hubby beli dari KK masih banyak lagi. 

pestaim..saya buat bubur kacang ijo nie. hak3x....TOLONG JANGAN KETAWA. erkkk.....(saya baru pestaim, coz...baru kali nie saya pandai nak telan kacang ijo nih) huahhahahha ;p

Ta ~ Ra.....bubur yang dah siap. kurang manis punya. utk pre - diabetes...itu adalah HARUS! ;p

SUP TULANG DAGING SUPERB

***NOTE: TERIMA KASIH UTK INCIK HUBBY YANG SENYAP2 POST KAT WALL FB SAYA. NAMPAKNYA DIA SUKA AKAN SUP TULANG DAGING YG SAYA MASAK TUE.....(muncung jer mulut) hahhahha...
ok..tue jer yg nak d share bersama. hehehhe....selamat menyambung keja balik. (mengular jer kat opis) ;p

OPSSSSSSS...TERLUPA laks nak kasi kenal my hubby punya kazen. nie ha..pic yg sempat d ambik.

yang bawak my hero Affan tue my hubby and seblh dia tue is dia punya kazen ler. urm....chomey tak my hero Affan kat cnie kan?? wajah Affan mcm pompuan. alalalal...anak mama. matam...matam. hahahhaha

ok...BUBAI PRENSSSSSSSSSSSS♥

No comments: