Tentang Aku.....

My photo
♥ Lahir pd 20 February 1979 ♥ Mudah mesra tp sensitif ♥ Orang Serawak, Berdarah campuran Malay + melanau + iban ♥ DAH KAWIN DA. Dan di kurniakan 2 org hero.Syukur alhamdulillah. ♥ Suka akan muzik, seni dan fesyen ♥ Suka mkn dan mkn...dan mkn ♥ Suka main masak2. ♥ Suka Berkebun (peminat tegar bunga Ros) ♥ Suka bergambar dan main pesbuk. hahahha....

♥Kengkawan cayangku♥

Mesej dari kamek untuk kitak....

Monday, September 9, 2013

SALAM MERDEKA RAYA....janji sudah ditunaikan ^_^

Salam Merdeka Raya....

Pa kabar semua pembaca2 belogku (waiseh..ada ka pembaca2 belog ku?? hi3...prasan banget deh) D harap korang sihat sejahtera, gumbira2 selalu dan hidup sentiasa d rahmati Allah swt. Amin Ya Rabbal Alamin.

Oh, seperti yang dijanji pada ENTRY yg lepas...ENTRY kali ini aku nak kongsikan kat korang pic2 yang sempat kami ambik time RAYA 2013. WPUN lambat nak post kat belog....sbb membz sakan lepas raya..tak penah nak sempat menyempat..last2....penutup syawal baru aku nak post entry RAYA 2013. ha3. tapi...yang ponting janji dah tertunai. he3. OK, nie jak yg sempat kami nak berposing. tue pun semua dlm paksaan wokeh....SEMUA liat sangat nak berposing melainkan haku yang sentiasa get ready nak melaram depan camera. ha3. so, korang LAYAN je la....thanks in advance coz sudi luangkan masa melayan belog aku selama nie yer. thanks..thanks..thanks....

Ini kiranya pic family raya 2013. Maaf Zahir & Batin Ikhlas daripada kami I.S.Y.A.R.D family ♥

e'cecewah.......mcm pic baru2 berkawin plakkan?? itu prasaan aku yg PRASAN jak tue. ha3...neway i LIKE this pic. MISS YOU MY DARLING ^_^

pic family lagi....korang tgk la Affan tue..bukan nak seyes! grrrr.... (tapi...aku & adeed jak mcm skema dlm pic nih. ha3)

lagi..lagi pic FAMILY. tgk gaya Affan....urm......

from left: Adeed, aku & mak ngah
 
from left: Adeed, aku & Affan

Hah???? klu part hubby ku berposing..camera pun malu2 nak hambik. ha3 (jahat nya haku)

Adeed & haku

my lil HERO: Adeed in action!

Me & Adeed again
Yes, kira aku dah tunaikan janji aku kat korang nak post ENTRY raya..hehehhe...Oh, Affan dlm pic raya kali nie kurang sikit berposing. yg dia tau nak MAIN jak. urm...bujang ler katakan. tak suka sgt dah berposing depan camera. lain la mama nya...ye dak?? tak penah bosan. hahahhahaa.....


nie jer pic beraya yg sempat d ambil. tak menang tangan nak layan karenah anak2. hi3....


Ok...guyssss.....nie jak yg sempat haku kongsikan. tak byk nak berposing. tak menang tangan nak layan karenah anak2. hi3. ENJOICEEEEEEEEEEEEEEEEE.....

"SALAM MERDEKA RAYA"

#Share2 la pic raya korang jugak kat saya k....

xx~CAYANG KORANG SEMUA~xx

No comments: