Tentang Aku.....

My photo
♥ Lahir pd 20 February 1979 ♥ Mudah mesra tp sensitif ♥ Orang Serawak, Berdarah campuran Malay + melanau + iban ♥ DAH KAWIN DA. Dan di kurniakan 2 org hero.Syukur alhamdulillah. ♥ Suka akan muzik, seni dan fesyen ♥ Suka mkn dan mkn...dan mkn ♥ Suka main masak2. ♥ Suka Berkebun (peminat tegar bunga Ros) ♥ Suka bergambar dan main pesbuk. hahahha....

♥Kengkawan cayangku♥

Mesej dari kamek untuk kitak....

Tuesday, February 22, 2011

Claims my besday gift - LOLz

YehaaaaaaaAAAAAA

Petang tadi aku dapat besday gift from hubby for my besday this year. Actly gift tue aku terima on my besday last sunday @ 20 FEBRUARY

Guess what????!

Aku dapat Jam tangan. Yeah....memang itu WISH aku this year. Ntah la....aku nak Jam baru. That's all...hehehehe...

Nie ha...aku attached pics jam baru MILIKKU (Time ambik pic nie...kami sedang menikmati dinner @ MC'd)





Amacam?? Cantik tak? Bagi aku cantik banget..coz aku SUKA! That my TASTE for this YEAR. Next year lain lagi..ye dak?? hahahhaha.....

Nih,aku bagi sedikit sebanyak specification bout this watch: -

Actly, kaler jam nie...bukan black. Kaler jam itu bertukar akibat pantulan flash camera. adoii...jadi black ler plak! Jam nie kaler dia...silver. Dalam jam tue...baru la black. This watch is suitable for women only. coz...size dia agak kecik & nipis compare dengan jam utk lelaki. Jam nie ada date, minit & hour. sesuai sesangat untuk aku yang LASAK semenjak 2 menjak nih...


ok...chow dulu...nak mamam.


Daaaaaaaaa...Photobucket<---------mode happy!

No comments: