Tentang Aku.....

My photo
♥ Lahir pd 20 February 1979 ♥ Mudah mesra tp sensitif ♥ Orang Serawak, Berdarah campuran Malay + melanau + iban ♥ DAH KAWIN DA. Dan di kurniakan 2 org hero.Syukur alhamdulillah. ♥ Suka akan muzik, seni dan fesyen ♥ Suka mkn dan mkn...dan mkn ♥ Suka main masak2. ♥ Suka Berkebun (peminat tegar bunga Ros) ♥ Suka bergambar dan main pesbuk. hahahha....

♥Kengkawan cayangku♥

Mesej dari kamek untuk kitak....

Wednesday, January 9, 2013

Aktiviti sepanjang di Taska...

Salam Rabu kengkawanku....

Pagi nie, before boz besaQ ku masuk ke opis...better aku hapdet belog ku with entry berkisar pasal aktiviti Affan di Taska pada hari pertama kelmarin (waiseh....ayat bajet formal gittew..hahaha)..

Ok..Ok....lets seyes. Entry kali nie...aku upload jer photo2 yang cikgu Affan ambik kelmarin. Kelmarin juga cikgu ada send pic Affan ke henpon haku...Sowi...cikgu lupa plak nak inform cikgu...henpon saya nie...software MMS nya berkarat. Tue pasal...semua org kasi pic kat henpon haku...mmg tak dapat click view. ntah...malas plak ku nak pegi kedai henpon. Kalau nak check & repair ker aku tau...tue pasti guna duit lagi. hahahhaha....So, this morning...cikgu add aku thru whatsapps. Lepas nie senang cikgu nak send thru WA jer. FOC lagi...ye dak?? hehehhehe

So, layan la photo2 Affan dengan berbagai pose: -


Waiseh....anak mama & papa mcm paham. hak3x...(ja'at betul mama nya nie. mengejek lagi..hehehe)


MARI MEWARNA with cikgu2 yg chomey ^_^
                                   
  
Adeh....Affan tok, prasan juaknya cikgu ambik pic. Cuba la berlakon buat2 rajin blajar sayang. hahahhaha ;p
                                     

SABAR yer cikgu chomey bila ajar Affan (hehehe) FAHAM ker anak haku tueeeeeeeee.....
                                     

A TEAM ^_^ (napa plak anakku seyes jak tue)
                                     

hah....yang nie cikgu cakap Affan tetiba hilang mood belajar. Adeh....anak aku!


Kawan2 belajar dia plak ajak cikgu main. huhuhu


MOOD MAIN datang.....uwaaaaaaaaaaa...


cikgu dia pujuk ajak main plak. Main butterfly...huhuhu....


O'oh...anakku.......time belajar la sayang. bukan time main....lalallala

Neway, thanks buat para guru yang rajin n penyabar melayan karenah anakku. Semoga jasa baik guru2 semua...di berkati Allah swt. Buat anakku....semoga belajar dengan rajin. Jadi pelajar/anak yang mendengar kata, rajin, bijaksana, rendah diri, yakin diri dan berani. Guna ilmu yang cikgu ajar sebaik2nya...yer nak.......

Opppsss...lupak plak nak show korang pic Affan after abis skool: -

Nampak tired, berpeluh2 and merengek (almaklum ler 1st day)


ok....chow....time utk keja ^_^



3 comments:

abby said...

dr pglmn yg lalu,biasanya lps 30 minit mcm tu bdk2 ni x mau buat dh.Biasala bdk2 min,seronok tgk,ok pula yg happy tgk

abby said...

Dr pglmn lalu,lps sj 30 minit bdk2 ni x mau buat dh min.seronok aku tgk pic affan d taska ni.aku pula yg happy sgt tgk.

yasmin nana said...

hihii.....