Tentang Aku.....

My photo
♥ Lahir pd 20 February 1979 ♥ Mudah mesra tp sensitif ♥ Orang Serawak, Berdarah campuran Malay + melanau + iban ♥ DAH KAWIN DA. Dan di kurniakan 2 org hero.Syukur alhamdulillah. ♥ Suka akan muzik, seni dan fesyen ♥ Suka mkn dan mkn...dan mkn ♥ Suka main masak2. ♥ Suka Berkebun (peminat tegar bunga Ros) ♥ Suka bergambar dan main pesbuk. hahahha....

♥Kengkawan cayangku♥

Mesej dari kamek untuk kitak....

Thursday, January 17, 2013

Heh...lupak nak share. hihihihi



Dah mkn tghari ker korang?

Saja jer nak hapdet pasal Affan. Now, dia dah pandai mamam. Tapi...memilih jugak la. Klu yg bukan suap dia tue mama kesayangan dia, dia tak nak makan punya. Cikgu2 kat Taska pun cakap gittew gak. urm...apa la anak mama nih! Manja sangat.....

Semalam....Affan tak berapa sihat. Panas bdnnya. Tapi....bila aku check guna thermometer tak plak suhu dia tahap org demam. Tgk ni....


Masih dlm suhu yang normal. Ikut doc cakap suhu demam bermula dr 37  darjah celcius ke atas.


Bila dah check suhu n catatan suhu pun cam gitu...senang ler sikit hatiku ni. Cuma bdn dia ada panas sikit dr biasa. Ntah la kenapa. Cuma yg dapat aku pantau. Tak kasi dia mandi. Lap2 bdn dia guna air asam jawa jer. Petua la katakan. Then, malam aku kasi ubat panadol. Bubuh sikit dlm susu dia.

Harap today dia dah sembuh. Dia tak ke sekolah hari ni. Dia stay umah nenek. Sihatkan tubuh badan anakku, Ya Allah.

Nie aku upload aksi Affan tgh berselera mamam sup ayam. Affan nie peminat TEGAR sup AYAM. Asal sup..dia pasti mkn. Tapi paling pebret mmg sup ayam. Syukur alhamdulillah.


Lambat jer mamanya menyuapkan utk dia...terus marah n rampas mknn tue dr haku.  Marah ler tue...;p

OK....tue jer yg aku nak kongsi dgn korang. heeeeeeeeeee....actly pic nie lebih cepat d hapdet dlm pesbuk & instagram ku. hehehhehe

No comments: